ساراجونساراجون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ساراجون

چهاردست وپا كردن ساراجون

1393/12/24 13:22
785 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام

دخترگلم الان يه هفته هست كه داره چهاردست وپا ميكنه و ميتونه بشينه

                                 قربونش بشه باباش

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان لیدا
24 اسفند 93 18:48
سلام سارا کوچولو مبارکت باشه خاله انشالا که صحیح و سالم مراحل رشدتو طی کنی راستی آدرینا به معنی دختر زیبارو هستش و در ایران باستان به زنان زیباروی دربار گفته میشده موفق باشید
الی
15 فروردین 94 10:17
مبارک باشه ایشالا زودی راه بیفته و قدمای محکم برداره
نیلوفر
13 اردیبهشت 94 16:40
افرین به سارا خانم کوچولووووووووووووانشاالله در اینده شاهد کارهای جدیدتر و بزرگترش باشید. راستی من هنوز 11 سالم بیشتر نیست.ولی چون کیمیا رو خیلی دوست داشتم واسش وبلاگ درست کردم.اکثرا فکر میکنند من مامانشم ولی من دختر عمه اش هستم و 11 سالمه
محمدحيدرپور-عصمت اكبري
پاسخ
ممنون نظرلطفتونه.اميدوارم در تمام مراحل زندگيتون موفق ومويدباشين
ĸoѕαr
18 اردیبهشت 94 14:04
سلام خوشحال میشم بهم سربزنید...
نیلوفر
21 اردیبهشت 94 17:25
سلام من کلاس ششمم
محمدحيدرپور-عصمت اكبري
پاسخ
موفق ومويدباشيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ساراجون می باشد